کسب و کار

آیا فروشندگان ایمیل و پیام های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارسال می کنند؟ [داده های جدید]

آیا فروشندگان ایمیل و پیام های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارسال می کنند؟ [داده های جدید]

فروشندگان شغل سختی در تقلب در تعاملات حضوری، مکالمات تلفنی و ارتباط ایمیل با مشتریان و مشتریان مختلف دارند. این رشته یک صنعت پرهیاهو است که می تواند از هوش مصنوعی بهره مند شود. .

ai email for salespeople for better sales messages<595di>pwx”>از آنجایی که ابزارهای هوش مصنوعی مولد در حال محبوب شدن هستند و فروشندگان کارهای سخت زیادی را انجام می دهند، ایمیل ها و پیام های فروش تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است به یک هنجار جدید تبدیل شوند.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

اما چقدر احتمال دارد؟ چرا فروشندگان از این فناوری برای ارتباط ایمیل استفاده می کنند؟ برای درک بهتر اینکه چگونه فروشندگان از هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی در سال 2023 استفاده می کنند، ما داده های جدیدی را از HubSpot State of AI Survey استخراج می کنیم تا پاسخ دهیم. این مطالعه شامل 1350+ متخصص کسب و کار در ایالات متحده در مارس 2023 در زمینه هوش مصنوعی / اتوماسیون است. بیایید شیرجه بزنیم.

چرا فروشندگان از هوش مصنوعی برای ایمیل استفاده می کنند

فروشندگان از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل‌های فروش استفاده می‌کنند زیرا می‌تواند به آنها کمک کند تا با استفاده از نوشتن و اتوماسیون مؤثر، مشتریان احتمالی متعددی را به یک معامله برنده شده نزدیکتر کنند.

ایمیل های فروش بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند فروش هستند. آنها متخصصان فروش را قادر می سازند تا با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند، اطلاعات محصول را به اشتراک بگذارند و در نهایت معاملات را ببندند – اما فقط در صورتی که پیام ها به موقع، واضح و قانع کننده باشند. بیایید در مورد اینکه فروشندگان چگونه از این فناوری برای نوشتن ایمیل‌های فروش سود می‌برند با جزئیات بیشتر بحث کنیم.

چه‌کاری هوش مصنوعی برای ایمیل‌های فروش انجام می‌دهد

1. خزش دامنه را به حداقل برسانید.

محدوده خزش در فروش به کارهای اداری زمان بری اطلاق می شود که فروشندگان باید به عنوان بخشی از شغل خود انجام دهند. این وظایف شامل ورود داده ها، برنامه ریزی جلسات، تهیه پیش نویس پیام ها و به روز رسانی سیستم های CRM است. این می تواند وقت فروشندگان را کم کند و آنها را با تمرکز کمتری روی جنبه های اصلی شغلشان باقی بگذارد.

هوش مصنوعی می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا با خودکار کردن وظایف، خزش دامنه را به حداقل برسانند. با کاهش زمان مورد نیاز برای برنامه ریزی فرآیند ارتباط برای هر مشتری، فروشندگان می توانند از آن زمان با تمرکز بر سایر جنبه های کلیدی تلاش های فروش خود استفاده کنند.

و در زمینه نوشتن ایمیل فروش به طور خاص، هوش مصنوعی می تواند به فروشندگان کمک کند تا با خودکار کردن فرآیند پیش نویس ایمیل های فروش. تحقیقات ما نشان داد که 79٪ از متخصصان فروش که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کنند معتقدند که این فناوری در واقع به آنها اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف فروش کنند.

what ai can do for sales emails: minimize scope creep statistic

ابزارهای نوشتن ایمیل فروش مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کنند، نیازها و ترجیحات مشتری بالقوه را درک کنند، و ایمیل‌های فروش شخصی‌سازی شده را متناسب با علایق مشتری ایجاد کنند. این به فروشندگان اجازه می‌دهد ایمیل های شخصی به سرعت بدون افت کیفیت.

ابزار هوش مصنوعی برای ایمیل‌های فروش

دستیار محتوای HubSpot یک نمونه عالی از ابزار هوش مصنوعی برای فروشندگان به اهرم. ابزارهای دستیار محتوا به طور بومی با محصولات HubSpot که می‌شناسید و دوست دارید ادغام می‌شوند و به شما امکان می‌دهند بین ایجاد محتوای دستی و هوش مصنوعی جابه‌جا شوید تا برای ایمیل‌های فروش، پیام‌ها و موارد دیگر کپی ایجاد کنید.

hubspot content assistant for sales emails

امروز به لیست انتظار دستیار محتوای HubSpot بپیوندید

2. بهبود رابطه با مشتریان بالقوه.

طبق نظرسنجی HubSpot State of AI، 52% از متخصصان فروش که از هوش مصنوعی/اتوماسیون در نقش خود استفاده می کنند، معتقدند ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی توانایی متخصصان فروش را برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه.

what ai can do for salespeople: improve rapport with prospects statistic

ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه بخش اساسی فرآیند فروش است. فروشندگان باید با مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنند، نیازهای او را درک کنند و نقاط دردناک، و اعتماد ایجاد کنید. این می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که فروشندگان با چندین سرنخ به طور همزمان سروکار دارند.

هوش مصنوعی می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا روابط خود را با مشتریان بالقوه بهبود بخشند و آنها را قادر می‌سازد تا ایمیل‌های فروش شخصی‌شده‌ای را ارسال کنند که با مشتریان بالقوه طنین‌انداز می‌شود. ابزارهای نوشتن ایمیل فروش مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کنند، ایمیل‌های فروش را متناسب با نیاز مشتری ایجاد کنند، و حتی در صورت نیاز لحن پیام را تنظیم کنند.

علاوه بر این، ابزارهای نوشتن ایمیل فروش مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به فروشندگان کمک کنند تا تعامل مشتری بالقوه را با ایمیل پیگیری کنند. فروشندگان می توانند از آن برای شناسایی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان دارند و پیگیری آنها استفاده کنند — بهبود اثربخشی فرآیند فروش و کمک به بهبود نرخ برد.

3. فرآیند اطلاع رسانی را ساده کنید.

79% از متخصصان فروش که از هوش مصنوعی/اتوماسیون در نقش خود استفاده می‌کنند، گزارش دادند که هوش مصنوعی/اتوماسیون برای استراتژی فروش کلی آنها مهم است و فرآیند فراگیری جنبه‌ای حیاتی از فرآیند فروش است. فرآیند اطلاع رسانی می تواند زمان بر باشد، به خصوص زمانی که فروشندگان به طور همزمان با بسیاری از سرنخ ها سروکار دارند.

هوش مصنوعی می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا با خودکار کردن پیش‌نویس ایمیل‌های فروش، فرآیند مشارکت را ساده‌تر کنند. در واقع، 26 درصد از متخصصان فروش که به طور منظم از هوش مصنوعی/اتوماسیون استفاده می‌کنند، از هوش مصنوعی مولد برای نوشتن ایمیل، پیام‌های رسانه‌های اجتماعی، اسکریپت‌های تماس یا دیگر انواع ارتباطات برای دسترسی به مشتری استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، ابزارهای نوشتن ایمیل فروش مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به فروشندگان کمک کنند تا تعامل مشتریان بالقوه با ایمیل ها را ردیابی کنند. خودکار جستجوی فروش به فروشندگان کمک می کند تا مشتریان بالقوه را شناسایی کنند که به احتمال زیاد به مشتریان تبدیل می شوند و آنها را دنبال می کنند. با آنها این کار اثربخشی فرآیند همکاری را بهبود می‌بخشد و به فروشندگان کمک می‌کند معاملات را سریع‌تر ببندند.

چگونه هوش مصنوعی بر اتوماسیون ایمیل تأثیر می گذارد؟

در حالی که نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، می‌توانیم به داده‌های تازه نگاه کنیم و بگوییم که هوش مصنوعی بر نحوه اتوماسیون ایمیل توسط مشاغل تأثیر مثبت خواهد داشت. ما شاهد تکامل بی‌درنگ این فناوری هستیم و فروشندگان باید در حین تکامل از هوش مصنوعی بهره ببرند.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا